MY FAMILY :)



ehemm-2. hy guys :) aku nak cerita pasal group aku yang aku anggap like family aku sendiri. hmm, amusement family :) aku nak cerita pasal diorang. aku owner group tu tapi aku taktahu lahh sekarang aku owner group tu lagi ke takk? then, akip, leader group tu, die ni jenis macam selamber gitu. kadang-2 menyakitkan hati. haha! then pasal admin-2 group tu pulakk. kak mieya, hmm, die sporting sanad kayy! happening orangnye. then, kak lily, die ni comel, putih and baik orangnye. die punn pemalu and tak banyakk cakap sanad. hehe. then, hilmy, hm die ni aku takberape rapat sanad? tapi die bolehh tahan lahh baiknye. tak sombong and peramahlahh jugak? then fatyn, member aku. but now die dahh pindahh g vokayy melaka. so sad! then crew-2 AF yang aku kenal and agak rapat lahh jugakk, oshie. die comel! wewittt :* die kalau gelak, orang yang sedih bolehh jadi ketawe :D then, izzudin. brrr~ aku cukup pantang kalau nampakk die. aku mesti nakk ejek die pondan. haha! die pulakk asik panggil aku pendekk je. kuwajaq kann? sabarr jela. hmm then, ziezie, adek fatyn, hmm aku kalau jumpe die mesti banyak story nak cerita? biaselahh aku dahh anggap die cam adik aku sendiri.. hihi :) then eika, die membe aku. die setaman dengan aku. biase nye kalau ade gath, aku pergi dengan die? die ni orangnye sempoi je. hehe. hm siape agy eakk? aku lupe lahh. tapi crew-2 yang lain yang aku kenal tapi takberape sanad, syahida, hidayah, safwan, izzah, fara, jieya and lain-2 lagi. aku takk ingatt. hihi. klahhh bubyeee :)

Tiada ulasan: