all about him!

hmm all about him ni aku nakk cerita pasal ajan. ex aku. hm ajan ni baik, tak kuat marah tapi die ni takpandai nak pujuk orang bile merajuk then jarang call aku. aku takpernah pungg meet die? yela, die madah busy je. yela, die kann keje? err~ hm, ajan ni sebenarnye aku dah lame minat die? aku selalu stalk die. hehe ;) kadang-2 aku chat jugakk ngan die tapi sekejap je coz aku taktahu nak cakap ape dengan die. then one day die chat aku. dah chat-2 tuhh pastu die mintak couple. ohmygad! terkejut giler kott. yela, crush kott! haha. then aku couple ngan die. time first-2 couple memang best? even die busy coz die keje tapi die text je aku. sweet kann? tapi bile naik je persekolahan, time die keje die taktext aku pungg. kiteorang text time malam je tu pungg sekejap je. takmacam dulu 24 hours text. hmm, then satu hari tu die lepaskan aku. die kate die tahu yang aku sakit hati ngan die and die taknak aku bosan? erkkk. hm sedihh gile. tapi selang due hari kott aku couple balik dengan die. tapi still macam dulu jugak. die always busy. time text malam je. kengkadang tu tak text langsung. takpelahh aku pahamm but act, aku memang bosann sangad and nak mintak putus tapi bile difirkan balik, kalau text 24 hours pungg bosann jugakk. text bende yang same je. errr. satu malam tu aku baru nak text die, nak cakap yang aku tak kesahh dengan sume ni tapi die dah text aku dulu cakap yang die lepaskan aku. ohmygad! die cakap aku takpaham dengan keadaan die. sumpahh aku takpaham! ape selame ni aku takpaham die. errr. penat je selame ni aku jage perasaan die. tapi ni yang die balas kat aku. takpelahh. sume ni pungg bukann salahh die. bubye ajan. harap awak bahgia.

Tiada ulasan: