sayang awak kedingg!

haii-2 korangg. aku nak cerita tentang ex aku :) niehh yang lagi satu. dialahh ex yang paling paling paling aku sayang dari dulu sampai sekarang :) taktahu kenape. even dia buat aku sakit hati time aaku couple ngan dia, tapi aku tetap sayang dia. aku takboleh nak benci dia :/ even kawan-2 aku kata dia playboy, tapi bagi aku dia baikk. even dulu die couple ngan orang lain time dia couple ngan aku dulu, tapi aku tetap anggap dia baik. taktahu kenape. dia tu sweet sangat. kelakar pulakk tu. hmm, rindu dia :( haritu, aku pergi mall, aku jumpa dia dengan ziera, gurlpreng dia. YA ALLAH. aku takk kuat sebenarnye nakk jumpa, tapi aku kuatkan jugak. sedih tengok dia dengan ziera. diorang bahgia sangat. time jumpa diorang. aku nangis, YA ALLAH, malu gila. aku taktahu kenape aku nangis. aku taktahu lahh wan perasan ke tak aku nangis. tapi aku cuma berharap yang dia tahu, aku rindukan dia :/ YA ALLAH. kalau boleh aku nak je luahkan perasaan aku kat dia tapi aku tahu aku bukan siapa-2 tok dia. aku tahu dia dah lupakan aku. dia dah bahgia kann. buat apa dia ingat aku lagi :/ hmm. kalau boleh aku nak sangat jadi macam dulu, always text, always OTP, ketawa sesama, buad laka sesama. tapi dahh takboleh :/ sedih sangat. saya akan tunggu awak call saya, text saya. sebab saya tahu kalau saya yang text awak, awak mesti takreply kann. kalau awak reply, setiap hari saya nak text ngan awak. cuma awak sorang je tempat saya luahkann persaan. sekarang dahh tade sape dahh :'(apepun saya tetap sayang awak kedingg! saya akan tetap tunggu awak. harap awak tahu yang saya masih sayangkan awak dan still tunggu awak :') hope you can be mine forever :*

Tiada ulasan: